Dostawa
Jakie opcje dostawy są dostępne?
Wszystkie nasze przesyłki do Polski wysyłamy za pośrednictwem DHL i oferujemy następujące formy dostawy:
1. Dostawa pod wskazany adres
Ubezpieczona przesyłka z możliwością śledzenia, dostarczana bezpośrednio do Twojego domu.
2. Dostawa do automatu paczkowego
Ubezpieczona przesyłka z możliwością śledzenia, dostarczana do wybranej przez Ciebie placówki pocztowej lub automatu paczkowego.
Jeśli paczka jest zbyt duża, aby zmieścić się w Twojej skrzynce pocztowej, a nie ma Cię w domu w momencie dostawy, zostanie ona przekazana do najbliższego urzędu pocztowego lub automatu paczkowego. Można ją zwykle odebrać tego samego lub następnego dnia.
Ile kosztuje dostawa?
Dla wszystkich zamówień oferujemy DARMOWĄ dostawę do automatów paczkowych na terenie całej Polski. W przypadku zamówień międzynarodowych koszt dostawy zależy od wagi paczki, wybranej metody dostawy oraz kraju docelowego. Koszt wysyłki Twojego zamówienia zostanie wyraźnie wskazany przed finalizacją zakupu.
Do jakich krajów realizujecie wysyłkę?
Zamówienia wysyłamy do Polski, Danii, Wysp Owczych, Szwecji, Norwegii, Chorwacji, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Francji, Portugalii i Włoch.
Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta, który często pomaga znaleźć rozwiązanie.
Kontakt z obsługą klientaKiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Pakujemy zamówienia przez cały dzień, aby mogły zostać dostarczone jak najszybciej. Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 15:00 w dni robocze wysyłane są tego samego dnia, chyba że nastąpi opóźnienie z przyczyn niezależnych. Jeśli tak się stanie, poinformujemy Cię natychmiast.
Gdy tylko Twoja paczka będzie już w drodze, otrzymasz od nas e-mail.
Kiedy otrzymam swoją paczkę?
Wszystkie ubezpieczone przesyłki dostarczane są w ciągu 3–4 dni roboczych (przesyłki do punktu odbioru lub do automatów paczkowych doręczane są nawet w soboty).
W przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy może być dłuższy i zależy od usług pocztowych w danym kraju.
Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
Tak, możesz śledzić przesyłkę na każdym etapie jej podróży. Gdy twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas maila z linkiem, dzięki któremu możesz sprawdzić, gdzie znajduje się paczka.
Czasami może minąć kilka godzin od otrzymania wiadomości e-mail do momentu, gdy przewoźnik zarejestruje paczkę.
Jeśli w ciągu 24 godzin numer śledzenia paczki nie zostanie zaktualizowany, skontaktuj się z obsługą klienta.
Kontakt z obsługą klientaTwoje włosy, Twoje piękno, Twój wybór
Przedłużanie włosów musi pasować do Ciebie. Nie odwrotnie.
Bez względu na kolor, długość, elastyczność czy komfort, mamy coś dla Ciebie.