Moje zamówienie
Czy moje zamówienie zostało przyjęte?
Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy Twoje zamówienie. Nie otrzymałaś wiadomości e-mail? Czasami wiadomość e-mail może wylądować w folderze spam, więc jeśli nie dostałaś od nas wiadomości, zerknij tam. Jeżeli nie znalazłaś jej w spamie, skontaktuj się z nami.
Kontakt z obsługą klientaCzy mogę coś zmienić w zamówieniu?
Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możemy wprowadzić zmiany. Całkowita kwota nie może jednak przekroczyć pierwotnej kwoty zaakceptowanej przy płatności. W takim przypadku poprosimy Cię o złożenie dodatkowego zamówienia, a my wyślemy wszystko w jednej paczce.
Chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu? Skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Kontakt z obsługą klientaCzy mogę anulować lub usunąć moje zamówienie?
Możemy bez problemu anulować Twoje zamówienie, ale pospiesz się! Zamówienia wysyłamy na bieżąco, więc gdy zostanie wysłane, nie da się już go anulować — trzeba wtedy dokonać zwrotu na stronie 'Zwroty i wymiany'.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Pakujemy zamówienia przez cały dzień, abyś mogła je otrzymać jak najszybciej. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 15:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia, o ile nic nie stanie na przeszkodzie. W razie jakichkolwiek problemów natychmiast się z Tobą skontaktujemy.
Otrzymasz od nas e-mail, gdy tylko Twoja paczka zostanie wysłana.
Twoje włosy, Twoje piękno, Twój wybór
Przedłużanie włosów musi pasować do Ciebie. Nie odwrotnie.
Bez względu na kolor, długość, elastyczność czy komfort, mamy coś dla Ciebie.
















