Płatność
Jakie są opcje płatności?
W naszym sklepie internetowym możesz płacić kartami Visa, Mastercard, Klarna, BLIK oraz Maestro.
Kiedy zostaną pobrane pieniądze za moje zamówienie?
Pieniądze z Twojego konta pobieramy dopiero wtedy, gdy paczka zostanie wysłana.
Dlaczego na mojej karcie znajduje się zablokowana kwota?
Jeśli posiadasz kartę debetową, taką jak Mastercard lub Visa, kwota za zamówienie zostanie natychmiast zablokowana na Twojej karcie, aby mieć pewność, że będą na niej środki w momencie pobrania płatności. W niektórych przypadkach blokada środków może pozostać, nawet jeśli zamówienie zostało anulowane, ale zostanie zwolniona w ciągu 5 dni roboczych.
Jest to standardowa procedura dla tego typu kart, dlatego nie mamy wpływu na blokadę środków.
Jak używać karty podarunkowej lub kodu rabatowego?
Jesteś szczęśliwym posiadaczem karty podarunkowej lub kodu rabatowego do Myextensions? Można je łatwo zrealizować, wpisując kod przy finalizacji zamówienia.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie?
Przetwarzamy zwroty zamówień każdego dnia roboczego i wyślemy Ci e-mail, gdy tylko przetworzymy Twój zwrot. Zazwyczaj pieniądze wracają na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych. W przypadku niektórych rodzajów kart zwrot pieniędzy może potrwać do 30 dni roboczych. To całkowicie normalne w przypadku tych typów kart, więc nie mamy na to wpływu.
Jak mogę rozłożyć płatność na raty?
Możesz podzielić płatność na raty za pomocą Klarna. Wystarczy wybrać Klarna jako metodę płatności podczas składania zamówienia, a zostaniesz przekierowana do strony płatności Klarna. Więcej informacji o Klarna znajdziesz na dole strony.
Twoje włosy, Twoje piękno, Twój wybór
Przedłużanie włosów musi pasować do Ciebie. Nie odwrotnie.
Bez względu na kolor, długość, elastyczność czy komfort, mamy coś dla Ciebie.
















